noonaesthetics

webdesigner sico  Portfolio | www.noonaesthetics.be | Wordpress website 2talig | Sinds 2022

webdesign noonaesthetics

Webdesign Noon Aesthetics

22 pagina's Wordpress website 2talig (11 pag. per taal) Noonaesthetics.

Het webdesign voor dit cosmeticamerk zit in de bruine tinten. De website heeft als bedoeling om de naamsbekendheid te verhogen, informatie te verstrekken over de producten en de daarmee gepaard gaande behandelingen. In de topbalk de links naar de sociale media. Sommige SEO puristen gaan zeggen dat ze bovenaan op de verkeerde plek staan omdat dit de kans geeft om de website onmiddellijk te verlaten, wat een heel slechte "bounce rate" kan geven. Een bounce rate kan je samenvatten als het percentage van bezoekers die geen andere pagina's van je site bezoeken. De tijd dat ze dan op die pagina doorbrengen is ook van belang.

Waarom staan de Sociale Media links dan toch bovenaan? Ten eerste omdat het op vraag van de klant is. De website van het merk moet je zien als de algemene informatie. Maar hier staan bijvoorbeeld geen promo's, geen beurzen vermeld,... die staan dan wel op de Sociale Media. Beide informatiebronnen zijn belangrijk en zijn aanvullend. De website zal altijd primeren omdat elke persoon die toegang heeft tot het internet heeft toegang tot de website. Voor toegang tot Facebook en Instagram moet je eerst een account aanmaken. Sociale Media evolueert ook, wat zal er binnen 5 jaar het meest succesvolle zijn, Instagram of TikTok? Uw website zal altijd bereikbaar zijn, want u heeft 100% controle hierover. Dat heeft u niet over sociale media kanalen.

Rechts bovenaan in de topbalk staat het menu-item Professionals. De website is er voor de verdelers B2B en voor de consument B2C. En om de consument een verdeler te laten vinden. Dus naast het informatieve is er onrechtsreeks een commerciële functie. Maar netjes elegant verpakt zoals het hoort bij een stijlmerk.

In het menu spelen we met bruine schakeringen. De navigatie staat in hoofdletters om de leesbaarheid te verhogen en omdat dit mooi uitkomt met de letters vanhet logo. Achteraan de zoekfunctie en het vlaggetje om van taal te verwisselen.

Mooie schermbrede introfoto's bovenaan de pagina's. Een paar kleine visuele effectjes hier en daar, zoals flipfoto's, foto's die verticaal om hun as draaien met op de achterzijde nog een tekstje met link. Noon is een cosmeticamerk en wat is beter om het effect van de producten te laten zien dan VOOR en NA het gebruik / na de behandeling. Dit doen we met VOOR en NA foto's. Het zijn 2 foto's die elkaar overlappen met een schuifbalk op. De bezoeker ontdekt op deze manier op een interactieve manier het resultaat.

Onderaan nog wat klantenreacties en een inschrijving op de nieuwsbrief. Ja emailmarketing blijft belangrijk om uw merk verder op te bouwen. Emailmarketing is dus een onderdeel van contentmarketing en van "branding".

De voetbalk is groot zoals we het graag hebben. Je zou voor een site in deze sector kunnen kiezen voor een fijnere meer minimalistische versie, maar de info moet je dan wel ergens anders op de webpagina's publiceren. Het privacybeleid en cookies zijn aanwezig.

In de website zit de e-commerce plugin Woocommerce ingebouwd. Maar met een andere extra plugin worden de producten weergegeven als een online catalogus, zonder prijzen en zonder mogelijkheid tot bestellen. Alle filtersystemen van Woocommerce blijven wel actief. Een blog kan nog een meerwaarde toevoegen aan de website.

SEO Noon Aesthetics

SEO Inbegrepen gratis basis SEO: staat de website op zijn domeinnaam op de 1ste pagina? JA en op positie nr 1.
De website van noonaesthetics staat op nr 1 in Google.be (positie in Google) met de volgende zoekterm: Noon Aesthetics.

noonaesthetics website

Websiteproject noonaesthetics